Saturday 15 October 2011

Ex5 terlaris di Malaysia



Honda EX5 Dream sememangnya merupakan motosikal terlaris di Malaysia. Boleh disaksikan di kedai kami contohnya, jika pembeli tu remaja lelaki yang baru pertama kali nak pakai motor... memang akan pilih EX5. Tak nampak dah model-model lain yang baru-baru tu. EX5 gak pilihannya.. Memang kuat aura motor ni.. Kenapa agaknya jadi macam tu? Siapa-siapa yang nak kongsi sebabnya bolehlah komen kat bawah..

Dalam 2 hari ni jugak kami menerima tempahan daripada pelanggan sebanyak 4 buah motorsikal Honda EX5 ni. Dua warna merah dan dua warna biru. InsyaAllah, esok atau lusa bolehlah register dan serahkan kepada pelanggan.

Sekarang ni keluar pulak macam-macam warna motor ni. Nampaknya Boon Siew Honda sememangnya berusaha untuk mengekalkan top ranking sales model ni. Antara warna terbaru ialah warna kuning emas. Launching plak secara besar-besaran dalam paper...

Tambah pulak faktor pembiaya motosikal yang terkenal iaitu Aeon Credit yang bermurah hati untuk menurunkan bayaran minima down payment daripada RM700 sebelum ini kepada RM550 sahaja. Ini semua akan merancakkan lagi jualan motor jenama ini. Thanks AEON kredit.

sumber : bikerjerteh.blogspot


khas untuk pembaca blog ini.saya paparkan aksi live 'congek motor'. lokasi bilion kota bharu, kelantan.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home