Wednesday 5 September 2012

joe jambul

video pembukaan joe jambul.. enjoy
 
Setelah berdekad lamanya aku menyebut nama lelaki ni..
Dia ialah lelaki idaman pujaan aku masa aku umur 6tahun.
6 tahun ok, bayangan Brad Pitt pun tak muncul lagi dalam hidup aku.

Ye, siri game show kegemaran aku satu masa dulu.
Bagi aku Joe Jambul ni sangat macho.
Menepati selera kanak-kanak aku.
Dah la poyo ngan jambul dia tak abes-abes.
Freak la wehhh!! Hahahahah..

Masa tu aku teringin gila nak jadi awek cun yang selalu ngan dia tu.
Boleh aku mengorat mamat jambul-jambul..
Hahahahah!
Gila punya minat sampai aku beli set alat tulis Joe Jambul masa darjah satu.
Pensel, pembaris, pencil box besi tu, semua cukup.
Minat la katakan..
Stok berlagak poyo je ngan set Joe Jambul tu.

Sekarang agak sedih and rindu nak tengok gameshow yang sengal but menarik ni.
Agak-agak korang ingat lagi tak?

Dimana.. Joooeeeee JAMBUL!!!

 
Joe jambul bakal ditayangkan semula .. jangan lupa untuk saksikan pada hari sabtu jam 10 pagi hanya di RTM1

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home